piątek, 28 grudnia 2012

I po świętach...

No i po świętach...ahh, szkoda, musimy przeczekać jeszcze jeden rok :(

Ale trudno, pomyślmy o nadchodzących feriach... Macie już jakieś plany? Może wyjeżdżacie gdzieś? Ja zostaje w domu i zmagam się z katarem, mam nadzieję, że do ferii mi przejdzie...

Co dostaliście od szanownego Mikusia? ;) Trafione prezenty? Moje tak nawet trafione, przynajmniej większość ;) Co dostałam możecie przeczytać na moim własnym blogu ---->                                                        http://hopeingreen.blogspot.com/  

Hmm, nie ma o czym pisać, na serio, więc może kilka nastrojowych zimowych ubranek? ;)



Kurtka - Reserved
ciepła, wygodna i modna :)


Torebka - Reserved
Praktyczna, idealna na sylwestra

Szalik - Cameieu 
Cieplutki i elegancki :)

To ja już lecę, napawać się ostatnimi wolnymi dniami...
Pa ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz